Rockaracal

Rockaracal

luni, 9 august 2010

foto cu baietii de cultura ;Statuia;!!!





























37 de comentarii:

  1. Ooo Da!! Stane rules !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bad asses. Pe vremea cand erau baietii niste rai..:>

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos. ce inseamna tehnologia....

    RăspundețiȘtergere
  4. AMR radoi, singuru care perpetueaza specia :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. shasa rockeri frumosh... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Imbatraneste statuia da noi ba :))

    RăspundețiȘtergere
  7. respect statuia din caracal si oamenii ei!
    e locul in care am invatat sa zdrangan, mai bine, chitara...oricare ar fi ea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu ii respect pe baietii de la statuie, am petrecut cele mai frumoase clipe din viata mea acolo si ii voi avea in inima mereu pe cei care mi-au dat sansa sa imi deschid mintea spre alte orizonturi... Multumesc Peti, multumesc Tarles, multumesc Radoi...a voastra pentru totdeauna.
    Adelina

    RăspundețiȘtergere
  9. Azi am baut fanta de lamaie pe statuie,are si rima frate.... :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut baieti,ma bucur pt ceea ce faceti! imi lipsesc momentele cand beam pe statuie pana dimineata,erau niste clipe minunate pe care nu le voi uita niciodata! va iubesc ,Lazi

    RăspundețiȘtergere
  11. " a voastra pt totdeauna" ..... sa nu plangeti domnisoara adelina si domnisorul lazi :))

    RăspundețiȘtergere
  12. stane n-a fost tare sucul? puteai sa il stingi cu putina vodca

    RăspundețiȘtergere
  13. :) am bagat la meciul cu sportul vodca cu suc de visine si dupa meci mult vin si bere

    RăspundețiȘtergere
  14. daca m au lasat singur la masa am plecat sa ii caut :))
    nu ma mai maturizez asa :)

    RăspundețiȘtergere
  15. stane,las-o dracu de bautura ,ba baiete

    RăspundețiȘtergere
  16. bai cocalarilor. nici macar sa faceti 3 poze nu stiti. va dati roackeri cand de fapt sunteti niste cocalari. v-a imbracat vrusanu mic sa dati bine in poze si dupa sedinta foto ati returnat hainele. hahaha. sunteti praf. datorita voua ar trebuie sters caracalul de pe harta romaniei.
    daca nu aducea vrusanu mic rockul in caracal si acum erati fani guta si piticul minune.

    RăspundețiȘtergere
  17. dinule ce naiba faceai mah in poza 3? adormisei? si in poza 5? radeai? roackerule. :))
    uite si pe iulica. mama ta stia ce poze faceai? ca ne spunea ca copilul ei este cuminte nu bea nu se drogheaza.
    nici tarles nu lipseste. el este cel mai entuziasmat de poze. era un nou inceput pt el.
    radulici tu ce naiba faci mah? unde iti era gandul? iti promisese vrusanu o prima daca accepti sa pozezi?
    si uite-l si pe seful nostru: Vrusanu zis si primarul. visul lui era sa ajunga la teo in emisiune. lasa vrusane ca poate ajungi la maruta, este cam acelasi lucru.
    Semneaza prietenul vostru BUSU
    p.s. pe mine de ce nu m-ati chemat la poze? ca eu aveam haine nu trebuia sa imprumut de la vruse, cumnatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  18. ultimele 2 comenturi sunt de la marcu:)) recunosc stilul

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt impresionat domnisorul anonim,arata-ti mutra aici in caz ca nu ti-e rusine cu ea

    RăspundețiȘtergere
  20. "ce naiba"....nu te lasa mamica sa vb mai urat de atat?

    RăspundețiȘtergere
  21. HEII ,..AICI NU E CHAT!!!..CONTROLATI-VA PANA NU VA TAI MACAROANA!!!DACA AVETI CEVA INTERESANT DE SPUS ...SPUNE-TI!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. sunteti tari baieti. imi este dor de noptile de la statuie. si de vama si de sighisoara. sunteti numarul 1. idolii femeilor
    va pupa fratele vostru si va asteapta sa ne mai imbatam ca pe vremuri
    semneaza anonimul grande italiano

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru KLAUSBARON: "SPUNE-TI" SE SCRIE DE FAPT "SPUNETI", ESTE IMPERATIVUL PERSOANEI 2-A PLURAL. MAI ESTI SI CADRU DIDACTIC....

    RăspundețiȘtergere
  24. vad ca cineva mi a dat un sfat matur si am ramas dator
    salutare Dragoaneeeeee

    RăspundețiȘtergere
  25. pentru anonimul fara nume...merci de corectie,..ai dreptate!!!
    acum spune-mi tu cum se scrie trans-cedental sau tran-scendent??....si in ce context spunem imperativ categoric sau in ce situatie imperativ ipotetic!!!sau care e diferenta muzicala intre Da sein si Das man !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. salut! trupa game'smoker's... printre care si 2 fosti elevi (Claudiu si Alex) am avut un mic "concert" in caz ca ai vrea sa il vezi... http://www.youtube.com/watch?v=6MYM3sZCVEk

    RăspundețiȘtergere
  27. Cine lasa commenturi si se semneaza cu numele meu?

    RăspundețiȘtergere
  28. respect maxim de la hammer gorobetele,pace!

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Hello ! Vruiam sa va felicit pentru blog si pentru tot ceea ce faceti ! Ma bucur ca mai exista lume care stie ce inseamna muzica adevarata ! App statuia ..statuia va ramane in veci a noastra :X ..adica a rock-erilor din Caracal . Mult respect ! Si felicitari tipului care au facut poza cu cei de la Metallica ! Asemenea onoare nu cred ca are oricine .

    RăspundețiȘtergere
  31. Mekong Delta Chief14 februarie 2013 la 21:42

    Mai tineti minte cand ne culcam cu alea din vale si fugeau parintii lor dupa noi? :)) Una a ramas gravida. Nici acum nu stie a cui e copilul.

    RăspundețiȘtergere
  32. baga -v- as pola in cur de rockeri

    RăspundețiȘtergere